Hij is in de maak, de negende editie van Zest Magazine. Een droomeditie in een volledig nieuwe uitstraling. Duurzamer, frisser én persoonlijker. Zest is het magazine voor leden van Nh1816. En, een groot aantal van de leden ontvangt Zest via hun financieel adviseur. Met daarin verhalen over persoonlijke dromen van de adviseur, lokale dromen, dromen van medewerkers en klanten. Kortom, de dromen van de mensen bij jou in de omgeving. Lokale herkenbaarheid in een landelijk magazine.
Deze negende editie wordt een magazine vol verhalen over dromen van lokale bekenden én bekende Nederlanders. ‘Als je een passie hebt, moet je er vol voor gaan’, het is een van de zinnen van Dylan Haegens die je terugleest in zijn artikel in Zest. De droom van Forteiland Pampus, is ook een van de verhalen die je deze zomer in Zest Magazine leest. En we laten je groots genieten van het ‘kleine’ geluk: de natuur. Want dromen hoeven niet altijd materialistisch, duur of onbereikbaar te zijn. Juist in de onrustige tijd waarin we nu leven. Soms is een droom al werkelijkheid, als je het maar ziet.
Een andere tijd, vraagt om een andere vormgeving. Het is de reden waarom we Zest een nieuwe uitstraling hebben gegeven. Minder glossy, minder groots. Handzamer. Duurzamer. Meer betekenis. Want in de kern is dat waar wij als uitgever, Nh1816 Verzekeringen, voor staan. Dromen beschermen en er zijn als het nodig is. Of zoals we dat in Oudkarspel zeggen: doen wat je belooft. Want een thema als dromen klinkt misschien zweverig, we houden graag onze voeten op vloer.
Dromen vanuit nuchterheid, maakt dromen bereikbaar. Hoe je vanuit die gedachte ook jouw dromen verwezenlijkt, lees je komende zomer in de nieuwste editie van Zest Magazine.